آزمايش هاي تشخيص مهره هاي مار

بايد به اين نكته توجه كنيد كه مهره مار كه نقش فوق العاده اي در بخت و اقبال و جذابيت و محبوبيت فرد دارد ، مهره مار اصلي مي باشد . حالا اين سوال پيش مي ايد كه چگونه به اصلي بودن مهره هاي مار مي توان پي برد . براي تشخيص بايستي به نكات زير توجه كنيد و ازمايش هاي زير را مرحله به مرحله انجام دهيد :

1 ( وقتي مهره مار را از كسي خريداري كرديد حتما دندان هاي مار و نيش هاي مار را هم به همراه مهره مار براي رفع شك و شبهه هاي احتمالي خود دريافت كنيد و ان ها را بررسي كنيد . )

2 ( به اين نكته بايستي توجه كنيد كه اگر مهره هاي مار اصلي باشند ، اگر ان ها را در ظرف سركه ي انگور خالص قرار دهيد و مهره هاي مار را بر روي كف صافشان در ظرف قرار دهيد تا بتوانند حركت كنند مي بينيد كه اگر مهره ها اصل باشند پس از مدتي به سوي يك ديگر حركت مي كنند و كم كم به يك ديگر مي چسبند . ممكن است مدت زماني كه مهره ها مي خواهند به هم بچسبند متغير باشد مثلا شايد چند دقيقه طول بكشد و يا شايد هم چند ساعت و يا زماني بين اين دو ساعت اتفاق بيفتد . كه بستگي به شرايط فيزيكي و روحي مار ها در زماني كه جفت گيري مي كردند ، دارد . البته در بعضي از موارد گفته شده است كه اگر اين ازمايش را انجام دهيد مهره مار كمي از خاصيت جادويي فوق العاده ي خود را از دست مي دهند كه با عنوان : قهر مهره هاي مار از ان ياد مي كنند ، اما اصالت خود را هيچ گاه از دست نمي دهند و اگر صد بار هم اين ازمايش را انجام دهيد باز هم صحنه ي زيباي به هم چسبيدن ان ها را مي توانيد نظاره كنيد.)

۳  ( از بين تمامي اين راه و روش ها يك روش ساده و بسيار اسان وجود دارد . اگر توجه داشته باشيد مي بينيد كه در زير مهره مار نقش هاي خاصي ديده مي شود كه زمان تشكيل ان ها به زمان جفت گيري مارها بر مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.